Merhabalar beni sıkıcı dilime ve eksikliğime rağmen hala
okumaya devam eden insanlar.
Bugün ne desem diye çok düşünmedim YİNE..Kendi kendime
konuştuğum saatlerden birinde aklımdan havalananları yazıya düşüreyim en iyisi
dedim ve bilgisayarımın başına geçtim..Gelelim konumun ne olduğuna.. Nasıl yazı
yazıyorum acaba ben? Hani bazıları
yazı yazabilmek için ilham alır..Dağa bayıra çıkar..Hissiyatını kuvvetlendiren
müziklerle hemhal olur..Ben öyle yapamıyorum.Şartlanırsam en iyi olduğum konuda
dahi çuvallama üzerine ihtisas yapıyorum da azıcık..Üstünüze afiyet.Bilgisayarın
başına ‘’yazı yazacağım ‘’ düşüncesiyle çöreklendiğim zaman halının neden yamuk
durduğu ile ilgili olsa dahi yazı yazabilirim….
Peki neden teknolojik alet? Neden yazılarımı hissettim kağıtlar
değil? Aslına bakarsanız defter gibi bir şeye yani dokunarak hissedebildiğim
bir materyale yazmayı daha doğru bulurdum eskiden.-İki sene filan önce - Şu an
yazım ‘’doktor yazısı’’ diye tabir ettiğimiz yazı şekline terfi ettiğinden
dolayı bir kağıt parçasına yazmış olsam dahi,bir süre sonra o kağıt parçasına
baktığımda ‘’O neydi gız?’’ moduna geçiş yapıyorum..Klasörümde şu ana kadar yazmış olduğum on tane daha yazım
bulunuyor ama hiçbiri de günlerce ya da saatlerce uğraşılmış ve üzerine emek
dökülmüş yazılar değiller bana göre maalesef ki.Yazılarımı neden bir saat ya da
iki saat gibi ufak bir zaman dilimine sıkıştırdığımı soracak olursanız şayet ;
aceleci bir yapıya sahibim.Başladığım iş hemen olsun ama iyi olsun güzel olsun modunda
dolanırım ve yazdığım şeyler birden aklımdan geçenler olur..Yukarıda yazdığım
cümleleri okumadım.Sanırım bu bir nebzede kurduğum cümlelere olan güvenimden
yani kendini beğenmişliğimden kaynaklanan bir saçmalamaca.Yazdığım cümleler de
yanlışlık ya da bir düşüklük var ise sadece ellerimin ve zihnimin istediklerini
yapmalarına izin verdim o kadar. Sokakta yürürken aklıma bazen mükemmelin
mükemmeliğinde cümleler geliyor,bazen unutmamak için onları yazıp üzerine
birkaç cümle koyuyorum ve yazımı hazırlıyorum.Bu aslına bakıldığında pek hoş
bir şey değil.Emeksiz gibi geliyor üzerine emek sarf etmiş olsam dahi.Bazen
buradaki bloggerlara imreniyorum..Nasıl yazı yazarken bu kadar akıcı bir
dilleri oluyor? Ben ise kendimi tekrar ediyorum sanki? Birazdan size yemek
tarifi verecek olmaktan korkuyorum.Aç iken yazı yazamıyormuşum lkoksdldkdk bu
halime bugün erdim.Size iyi günler..Yorumlarınızı esirgemeyin benden lütfen .
(: