16 Temmuz 2015 Perşembe

...

Merhabalar beni sıkıcı dilime ve eksikliğime rağmen hala okumaya devam eden insanlar.
Bugün ne desem diye çok düşünmedim YİNE..Kendi kendime konuştuğum saatlerden birinde aklımdan havalananları yazıya düşüreyim en iyisi dedim ve bilgisayarımın başına geçtim..Gelelim konumun ne olduğuna.. Nasıl yazı yazıyorum acaba ben?     Hani bazıları yazı yazabilmek için ilham alır..Dağa bayıra çıkar..Hissiyatını kuvvetlendiren müziklerle hemhal olur..Ben öyle yapamıyorum.Şartlanırsam en iyi olduğum konuda dahi çuvallama üzerine ihtisas yapıyorum da azıcık..Üstünüze afiyet.Bilgisayarın başına ‘’yazı yazacağım ‘’ düşüncesiyle çöreklendiğim zaman halının neden yamuk durduğu ile ilgili olsa dahi yazı yazabilirim….
Peki neden teknolojik alet? Neden yazılarımı hissettim kağıtlar değil? Aslına bakarsanız defter gibi bir şeye yani dokunarak hissedebildiğim bir materyale yazmayı daha doğru bulurdum eskiden.-İki sene filan önce - Şu an yazım ‘’doktor yazısı’’ diye tabir ettiğimiz yazı şekline terfi ettiğinden dolayı bir kağıt parçasına yazmış olsam dahi,bir süre sonra o kağıt parçasına baktığımda ‘’O neydi gız?’’ moduna geçiş yapıyorum..Klasörümde şu ana  kadar yazmış olduğum on tane daha yazım bulunuyor ama hiçbiri de günlerce ya da saatlerce uğraşılmış ve üzerine emek dökülmüş yazılar değiller bana göre maalesef ki.Yazılarımı neden bir saat ya da iki saat gibi ufak bir zaman dilimine sıkıştırdığımı soracak olursanız şayet ; aceleci bir yapıya sahibim.Başladığım iş hemen olsun ama iyi olsun güzel olsun modunda dolanırım ve yazdığım şeyler birden aklımdan geçenler olur..Yukarıda yazdığım cümleleri okumadım.Sanırım bu bir nebzede kurduğum cümlelere olan güvenimden yani kendini beğenmişliğimden kaynaklanan bir saçmalamaca.Yazdığım cümleler de yanlışlık ya da bir düşüklük var ise sadece ellerimin ve zihnimin istediklerini yapmalarına izin verdim o kadar. Sokakta yürürken aklıma bazen mükemmelin mükemmeliğinde cümleler geliyor,bazen unutmamak için onları yazıp üzerine birkaç cümle koyuyorum ve yazımı hazırlıyorum.Bu aslına bakıldığında pek hoş bir şey değil.Emeksiz gibi geliyor üzerine emek sarf etmiş olsam dahi.Bazen buradaki bloggerlara imreniyorum..Nasıl yazı yazarken bu kadar akıcı bir dilleri oluyor? Ben ise kendimi tekrar ediyorum sanki? Birazdan size yemek tarifi verecek olmaktan korkuyorum.Aç iken yazı yazamıyormuşum lkoksdldkdk bu halime bugün erdim.Size iyi günler..Yorumlarınızı esirgemeyin benden lütfen . (: