Genelde
‘’üşüyorum’’ diye sızlanmaya başladığımda aslında moralim bozuktur.Kendimi
manen iyi hissedemediğim zaman ve üzgün olduğumda daha çok üşürüm. ‘’Üşümek gerek
bazen en derinden..’’ cümlesini size sıraladığımda onu sadece fiziki üşüme
anlayacak kadar aptalsınız ben de sizden beni anlamanızı ve üşüme krizime son
vermenizi bekleyen biri olarak salaklığımı siz aptallara sunan biriyim gerçi..
Sizi yaftalamaya layık biri değilim bu özelliğim sayesinde. Hepimiz şu koskoca(!!!)
dünyada birer aptal ve salak sürülerinin efradıyız neticede. Ne bu ‘’Kuuuuul ‘’
olma çabalarınız?
Hepimiz
uzaydan görünemeyecek kadar ufak noktalarız.Peki neden dünyada bazılarımız göze
batan noktalar ve bazılarımız görülemeyecek kadar şeffaf noktalar? Noktaların
büyüklüğü biz kisve severler tarafından belirleniyor ve o noktaları kendi sefil
gözlerimizde büyütüyor ya da küçültüyoruz ama o noktaları küçültürken ya da
büyütürken kendi aşağı egomuzu da bir dilim enaniyetten nasiplendirmiyor
değiliz tabi ki. Egom olmazsa ben bir hiçim (!) ne de olsa değil mi?
Egomuzun olması iyi bir şeydir aslına bakacak
olursak.. Neden mi? İnsan bazı eylemleri yaparken cesaret ister ve egoda adeta
bir cesaret kapsülüdür bana göre. Cesaret fazlalığında yani ego fazlalığında
kör olursunuz ,aynı şekilde azlığında da kendinize karşı kör olursunuz..Ego tuz
gibidir… Fazla olduğunda yemek güzel değildir yenmez,az olduğunda ise tadı hoş
değildir yine yenmez ama orta kararda olduğunda ise o yemek tadından yenmez…
Egolarımızı toplayalım ve düşünce deryasına atlayalım ne dersiniz?
Np- BTS – I
NEED YOU PIANO COVER