17 Şubat 2016 Çarşamba

Nokta silsilesi

Genelde ‘’üşüyorum’’ diye sızlanmaya başladığımda aslında moralim bozuktur.Kendimi manen iyi hissedemediğim zaman ve üzgün olduğumda daha çok üşürüm. ‘’Üşümek gerek bazen en derinden..’’ cümlesini size sıraladığımda onu sadece fiziki üşüme anlayacak kadar aptalsınız ben de sizden beni anlamanızı ve üşüme krizime son vermenizi bekleyen biri olarak salaklığımı siz aptallara sunan biriyim gerçi.. Sizi yaftalamaya layık biri değilim bu özelliğim sayesinde. Hepimiz şu koskoca(!!!) dünyada birer aptal ve salak sürülerinin efradıyız neticede. Ne bu ‘’Kuuuuul ‘’ olma çabalarınız?
                                                                    
Hepimiz uzaydan görünemeyecek kadar ufak noktalarız.Peki neden dünyada bazılarımız göze batan noktalar ve bazılarımız görülemeyecek kadar şeffaf noktalar? Noktaların büyüklüğü biz kisve severler tarafından belirleniyor ve o noktaları kendi sefil gözlerimizde büyütüyor ya da küçültüyoruz ama o noktaları küçültürken ya da büyütürken kendi aşağı egomuzu da bir dilim enaniyetten nasiplendirmiyor değiliz tabi ki. Egom olmazsa ben bir hiçim (!) ne de olsa değil mi?
 Egomuzun olması iyi bir şeydir aslına bakacak olursak.. Neden mi? İnsan bazı eylemleri yaparken cesaret ister ve egoda adeta bir cesaret kapsülüdür bana göre. Cesaret fazlalığında yani ego fazlalığında kör olursunuz ,aynı şekilde azlığında da kendinize karşı kör olursunuz..Ego tuz gibidir… Fazla olduğunda yemek güzel değildir yenmez,az olduğunda ise tadı hoş değildir yine yenmez ama orta kararda olduğunda ise o yemek tadından yenmez… Egolarımızı toplayalım ve düşünce deryasına atlayalım ne dersiniz?

Np- BTS – I NEED YOU PIANO COVER 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder