Merhabalar.Bu benim ilk yazım.Hatalarımı mazur görmenizi
rica ediyorum sizden öncelikle.Ne hakkında yazacağımı tasarlamıştım ama bilin
bakalım ne oldu? Hepsi beynimden kaçtı.O halde ilk başta size kendimi ve nasıl
fan olduğumu anlatayım.Yabancı dillere merakı olan bir insanım ve dil
öğrenmeyi başka milletlerle ilgilenmeyi
seviyorum.Başka ülkeler hakkında belgeseller izleyip araştırırım sürekli.Sana
ne değil mi başkalarından? HAYIR değil.Neyse K fanlığa gelelim en kısa
yerden.Asya bölgesine karşı bir ilgim vardı ama bağlanmak istemiyordum.Her
zaman dizi izlemek bana zamanımı çalan bir hırsız gibi geliyordu.İzlemek
istemedim ama daha çok bağlanmamak için.Yani önceden söylediğim şey olacağı
için değil.(dasdksaldksakdsalkdsaksaksaksakşskas)Zaten bizim ailede bir
yurt dışı sevdası var ben de de fazlasının fazlası ölçüsünde bulunuyordu.Neyse
bir gün arkadaşım izleyelim dedi ben de ‘’eşeğin ölümü arpadan olsun tamam be’’
diyip kolları sıvadım dizi izleme işine.1 gece de ara vermeden diziler
izledim..Zombi gibi gezindim.Bir şeylere umutsuzca bağlanmak ihtiyacının olduğu
şeyin azlığından meydana gelir demişti tanıdığım bir psikolog abla.Sanırım ben
de de bir eksiklik vardı ama hala bulamadım.Çünkü hala buradayım.Ama ben de ah
Koreye gideyi m de oppamı (ıejskaldjskjdskdjsl)
göreyim mantığı o kadar çok olmadı.Var ama çok değil.Görsem sadece gülerim
donakalırım başka hiçbir şey yapmam.Yapamam kişiliğime ters sanki bir kişiye
olan sevgimi gösterdiğimde aciz görünecekmişim gibi geliyor .Ama öyle
görünmüyor musunuz? Bana öyle geliyor.Onuncu sınıftaydım ingilizce öğretmenim
ingilizce ilahiyat açılmış tam senlik bir bölüm filan diye bana anlatıyordu .-Tabi
ben bu sıralarda Koyu bir Merlinianidim.Hatta Twiter açmamın nedeni Ördek suratlı
Bradley James sayesindedir.-Ben başlarda pek sıcak bakmıyordum ilahiyatın asıl
dili Arapça filan diyordum taki bir hocam Japonyaya ileri yaşlarında hiç
ingilizce ve Japonca bilmediği halde giden hocasından bahsedene kadar.Ben de bir ingilizce
ilahiyat aşkı hortladı.Aklımdan Asya ya gideceğim onlar şayet buraya gelip
Hristiyan misyonerliği yapıyorlarsa ben de dünyanın onlara göstermeye çalıştığı
islamın savaştan ibaret olmadığını anlatacaktım sözüm ona.Ben ne kadar iyiyim
bu konu da bu Allahu alem.Son sınıfta ygs de istediğim gibi yapamadım çünkü
kitap düzgün açmadım.Çalıştım ama göstermelikti.Çabam yoktu kısacası.Lys ye
benim hayalim var mantığıma sığınarak girmedim.
Size bir olayı anlatayım ygs den önce(sanırım önceydi) bizim
dershanenin önüne bir grup çekik gelmiş şarkı söylüyorlardı.Kızlar seninkiler
filan dedi.Ben belki değil filan diye şakalaşırken üstlerinde bir üniversite
adı yazıyordu Korece onu okudum solist çocuk birden dönüp baktı güldü şarkı
söylemeye devam ettiler.Çekingen bir yapım olduğundan pek insanlarla konuşmam
ilgilenmem.O yüzden güldüm gittim.Sonra öğrendim ki bu grup meğerse ufak olanların Kore
hayranlığından faydalanan misyoner takımıymış.İncil dağıtmışlar.Bilseydim
konuşurdum.Bu olay ben de daha da bir ingilizce ilahiyat için hırs sağladı.Ama
neymiş? Fazla ateş olursa kendini yakarmışsın.İkinci sene dershaneye gidip
çalıştım filan netlerim yüksekti kesin ygs de yüksek yaparsın kesin ingilizce
ilahiyat olur gözüyle bakıyordu herkes.Ben de dahilim bu avanaklar takımına
tabi ki.Olmadı.Dedim nasip.İngilizceye gireyim Japonca,Çince ya da Korece
dedim.Yazdırmadılar başka bir bölüm seçtim.Mutsuz muyum hayır değilim sonuçta
dil seviyorum ama hani aklımda kaldı benim hayalim.Kısacası benim için
hayranlık dediğimiz olay sadece hayranıyım seviyorum falanla yürümüyor ben de
.Benim gayem İslam’a yararlı bir kişi olmak.Onlara anlatmaktı.Belki islamafobi
karşısındaki tabularını yıkabilirdim.Geç değil ama…amalar zorluyor işte.
Asyalıları seviyorum ama bazılarının sevgisi bana sadece
saçmalık olarak geliyor.’’Kore daha iyi.Onlar bla bla bla.Keşke Koreli olsaydım’’
gibi söylemlerde bulunmanız sadece’’ beyinsizim ben al bu da kanıtı gör ‘’deme
şekliniz sanırım.Her şeyden önce kişi kendi milletine saygı
duymalıdır.Söyleyeceklerim bu kadar değildi aslında ama başta dediğim gibi ne
yazacağımı unuttum.Tasarlamıştım ama beynimde.Görüşmek üzere bir daha ki
sefere. Okumayı unutmayın.Yorum yapmayı da.Ben de böylece acemilikten
çıkabilirim blog yazma hususunda.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilAramıza hoş geldin!!! Dilerim güzel bir blog hayatın olur. Sağlıcakla.. :)
YanıtlaSilTeşekkür ederiiiim :'))
SilHoş geldin... Bir blogger daha :')
YanıtlaSilHoş bulduuuum.Teşekkür ederiim :')
SilHayırlı olsun Nessss!!!
YanıtlaSilTeşekkür ederim Poğaçaa :')
YanıtlaSil